tirsdag den 19. oktober 2010

weekendens look





Jeg har mine fede bukser på fra Vila, som jeg er helt vild med.. Det er lidt sjovt, for hver gang jeg har dem på, bliver jeg spurgt, hvor jeg har købt dem. De er købt for 399kr i Vila i city 2 for ca to uger siden. Jeg har en ny bluse på fra Sparkz fields. Jakken er også ny. Den er købt i Stadium i lørdags. Den var sat 50% ned, så det var et kup. Jeg er rigtig glad for den, fordi den kan klare det meste vejr og det er jo godt, nu hvor jeg også er gårdvagt!
 


Blusen er fra Only og leggings er fra Bilka og de er dejlig varme. Så har jeg købt et par lange knæsokker fra Pieces i går, da jeg var ude at shoppe med en veninde. Jeg købte også lidt mere, men det viser jeg senere.

I have my fat pants at the Vila, which I absolutely love .. It's a bit funny because every time I wear them, I asked where I purchased them. They are bought for 399kr in Vila in city 2 for about two weeks ago. I have a new shirt from Sparkz fields. The jacket is also new. It was bought in the Stadium on Saturday. It had put 50% down, so it was a coup. I'm really excited about it because it can handle most weather and it's good now that I also gårdvagt!
The blouse is from Only and leggings are from the grocery store and they are lovely warmth. So I bought a pair of long knæsokker Pieces from yesterday when I was out shopping with a friend. I also bought a little more, but I show later.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!