tirsdag den 19. oktober 2010

Efterårsferie ja tak !!



Jeg nyder at have ferie.. Men idag skulle der ske noget!! Jeg har ryddet op i skabet. Jeg var jo ude at shoppe i går, så hvis jeg skulle have plads i skabet til mine nye bukser, så skulle der smides noget ud først. Det første billede er af bukser, der ryger ud eller rettere sagt ryger i en pose, og så skal de med til en tøjbyttedag med mine veninder som by the way er en fantastisk idé!!!
Andet billede er af tøj, der skal pakkes væk og først tages frem til sommer. Det sidste billede er af mit skab nu.. Det ser dejlig overskueligt ud og det er nemt at finde lige de bukser, man gerne vil have på!

I enjoy having holiday .. But today there should be something! I've cleaned up the closet. I was out shopping yesterday, so if I had to have space in the closet for my new pants, then had to throw something out first. The first picture is of pants that go out or rather smoke in a bag and then they help a tøjbyttedag with my friends who av-way is a fantastic idea!
Second picture is of clothes to be packed away and not be put forward to summer. The last picture is of my closet now .. It looks nice uncluttered out and it's easy to find just the pants, you want it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!