torsdag den 24. november 2011

Sukkerfrit område

Manden og jeg er i øjeblikket på en minus sukker og tunge kulhydratkur.. Det går faktisk meget godt og nemmere end jeg havde forestillet mig, da jeg er noget af en kagemonster ;) men nu har jeg handlet stort ind af sukkerfrit slik, da det er lidt dyrt, så der kunne bedre betale sig!
Så hvis man får lyst til sukker kan man lige spise en vingummi og så er man klar igen ;) man behøver ikke spise særlig mange, da de mætter og også giver ondt i maven, hvis man spiser for mange ;)
Det går rigtig godt med kuren nu, vi er igang med uge 3! De første dage var svære!! Der havde jeg lyst til at spise alt med sukker og det var helt vildt!! Sukkerabstinenser.. Crazy derfor er jeg glad for at prøve på at leve sundere!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!