søndag den 5. september 2010

Søndagen stod både på Café besøg og fodbold

Her har vi Café Emil ved Spinderiet i Valby . De har en god blandet brunch til 139kr, desværre var noget af frugten lidt frossent.
Her har vi lige hentet mad og er klar til at gå i gang med at spise. Lækkert at starte dagen med brunch på Emil.

Så gik turen til Taastrup. De skulle spille kamp mod Horsens. Det var en god kamp med massere af mål. Taastrup FC vandt 6-2 så det var rigtig godt. Her sidder jeg sammen med The Gang/cheerleaders ;)

Jeg var så heldig at komme backstage og møde en af spillerne Camilla Nielsen som spiller venstre back. Her står hun inde i omklædningsrummet, hvor man kan se spillernes skabe i baggrunden.
Her står jeg sammen med mine gamle holdkammerater fra FC Damsø. Vi var ude og spise på Café Ciré på Valbylanggade, inden vi tog til Brøndby for at se dem spille mod Skovlunde. Vi vandt heldigvis 1-0, men det var på et hængende hår. Vi havde mange chancer, men vi kunne ikke få bolden i mål. Skovlunde havde ikke rigtig nogle farlige chancer, så det var godt. Det var hyggeligt på Ciré. Jeg delte en Nachos med kylling og en wok med kylling med min veninde Tavlo (som scorede et godt mål i kampen mod Horsens) og en stor Zero og det blev 138 kr. Ciré kan godt anbefaldes.
Jeg synes også lige at billede med kontrolløren skal med. Han må være number one fan, med hele holdets autografer ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!