onsdag den 20. oktober 2010

Efterårsferie dag 3

Idag har jeg bagt muffins og boller, som vi kan have med i sommerhus ;) Min kæreste og jeg skal snart i sommerhus, hvor vi bare skal være os selv og hygge.. eller rettere sagt råhygge!! Jeg glæder mig helt vildt. Sommerhuset er mine forældres og det ligger på Møn. Vi håber vejret bliver godt, så vi kan løbe en tur og træne lidt. Jeg skal også pakke Yatzy, så det skal nok blive rigtig godt!!
Men idag skal jeg hygge lidt med min søster. Hun er gravid og har barsel, så vi tager nok på en café og spiser lidt frokost.
Today I baked muffins and rolls, we can have with the cottage;) My boyfriend and I will soon be home where we just be ourselves and have fun .. or rather cosiness! I am totally game. The house is my parents and it is on Mon. We hope the weather is good, so we can go jogging and work out a little. I also pack yatzi, so it'll probably be really good!But today, I socialize a little with my sister. She is pregnant and motherhood, so we take enough of a café and eat some lunch.

1 kommentar:

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!