lørdag den 13. november 2010

Min brune fase fra Asos.com

ASOS Strap Lock Day Bag in the style of Victoria BeckhamASOS PREMIUM Leather Foldover Pocket BagOasis Dita Bow PurseWarehouse Patchwork Double Pocket SatchelASOS ARCTIC Suede Crepe Wedges With Shearling EffectMiss KG Siren Lace Up Heeled Ankle BootALDO Boker Over The Knee BootsASOS ACADEMY Leather Buckle Wedge BootsASOS AIDEN Leather Lace Up Brogue Boots
Jeg er hel vild med den lysebrune farve.. Jeg har lige været i England og har købt en fed taske og nogle handsker der passer til. Men jeg har ikke lige fået taget billeder af det endnu. Men jeg fandt lige disse fede accessories på http://www.asos.com/
Tjek siden ud, den er bare lige i top!
God lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!