lørdag den 13. november 2010

Campions League nederlag, men surprice date ;)

Jeg er lige kommet hjem fra Liverpool. Jeg har haft en rigtig god tur selvom vi spillede uafgjort 1-1 mod Everton og derfor er vi ikke gået videre til 1/4 finalen i Champions League. Men vi kæmpede en god kamp og havde heldet været på vores side, havde det været os, der var gået videre. Men sådan blev det desværre ikke, så man må tænke på det positive og det var at jeg fik en rigtig god oplevelse. Jeg viser billeder fra turen senere.
Da vi landede i dag kl 13, skulle vi til Brøndby og træne en times tid. Min kæreste hentede mig efter træning og så hvde han overrasket mig med en biftur ;) Jeg elsker at blive overrasket, så det var en dejlig velkomst.
Vi tog på fisketorvet, som efterhånden er blevet vores "hæng ud sted", når vi skal i biffen. Vi købte et par Kompression sokker hver. Jeg havde dem på i biffen og har dem stadig på. Kompression sokker, er sokker som skulle hjælpe med at restituere hurtigere, så det glæder jeg mig til at se/mærke om det hjælper. Vi vil også gene købe recovery tights, så det skal vi på udkig efter i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!