onsdag den 15. september 2010

skønt med en aften for to

Ligger på sofaen og spekulerer over, hvad det er, der gør at man får ondt i hovedet?? For hold da op en hovedpine der er på besøg hos mig!! Av Av
Jeg har godt nok haft en god dag, hvor 3a er kommet godt igang med at lave hjemmelavet spil, de er ved at male spillepladerne og lave spillebrikkerne. Det er super sjovt og det skal nok blive godt.
Jeg har heldigvis fri fra træning og skal bare slappe af med kæresten i aften og lave god mad ;)
De dage er bare de bedste, hvor man har hele aftenen og bare kan slappe af og hygge med den man holder af. Man burde måske rydde op og gøre rent, men ej det kan jeg godt nok ikke lige overskue idag hehe det må blive i morgen eller i overmorgen ;)
hhm det kunne måske være en god idé at overraske ham med en lækker middag i aften?? skulle man være så sød ;) hehe energi kom til mig, så er der en der bliver glad ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!