onsdag den 15. september 2010

forkælet ;)

Forkælet er det rigtige ord ;) Min kæreste kom hjem fra arbejde og så havde jeg lavet hjemmelavet müslibar og var igang med at forberede aftensmaden, som stod på steg med ovnbagte kartofler mums..
Han havde fået sent fri fra arbejde, så han blev glad for at se mig og maden selvfølgelig ;)
Jeg ved ikke helt om müslibarene er blevet vellykket, men stegen var god. Jeg smager på barene om lidt ;)
Da jeg fik fri fra arbejde, kom jeg til at købe 10 marsbar på tilbud og oreos småkager. Det kunne min kæreste ikke styre, så han har ondt i maven efter en marsbar, småkager, to rom kugler, som vi havde i køleskabet og så en god potion aftensmad hehe godt han var i fitness i morges ;)
Så er det godt der er Champions league i fjernsynet, så man kan se andre svede..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!