lørdag den 29. september 2012

Kamp mod Skovbakken

I morgen er det tid til fodbold. Mit hold Taastrup FC skal en tur til Skovbakken. Vi kører allerede kl 7 i morgen tidlig fy for den da, det er tidligt. Men glæder mig til at spille kamp. Det kunne være fedt, hvis vi kunne tage nogle point med os hjem i bussen. Alle de gange vi har mødt skovbakken har vi tabt, så vi har en revanche til gode. Jeg tror på at vi godt kan overraske i morgen og håber vi alle er klar. Det er faktisk 3 uger siden jeg har spillet sidst, for der har været en friweekend, og så sad jeg over i sidste weekend mod Fortuna, så glæder mig til at få græs mellem fødderne igen. Hele søndagen går med fodbold, men det er også helt ok, når man er i et godt selskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!