tirsdag den 8. marts 2011

Hjææælp til bryllup

Ja det er godt nok længe siden, jeg har været på min blog. Jeg har haft så meget at se til fx planlægning af mit bryllup til sommer.
Mit skønne lagersalg lukker ned øv øv øv, så jeg skal finde et nyt sted, hvor jeg kan købe mærke shampoo og balsam.. Er der nogen der har nogle gode foreslag ??
Jeg leder også efter en god og billig fotograf, så hvis der er nogen der kender en så sig endelig til.
Jeg leder også efter en der kan lave en fin og billig bryllupskage??
Jeg skal have syet min bryllupskjole ind på tirsdag... Jeg glæder mig ;)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med bryllup!
    Prøv nicehair.dk - de er i hvert fald billige med mange ting.

    SvarSlet
  2. Køb hårprodukter i England f.eks. http://www.gorgeousshop.co.uk/
    eller
    http://www.beautybay.com/

    Både produkter og porto er billigere end de fleste danske netforretninger tilbyder :-)

    Gorgeous Shop leverer hurtigt mens man hos Beauty Bay må vente en uges tid på varene.

    SvarSlet

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!