torsdag den 25. november 2010

Tøjbyttedag ;)

Jeg har lige været til en tøjbyttedag med mine veninder. Det var en rigtig sjov aften, hvor der blev sludret, drukket nogle lyserøde bobler og prøvet tøj. Jeg havde nærmest tømt hele skabet for tøj, jeg ikke bruger særlig tit, samt sko og tasker der bare står og glor. Jeg synes at det er en rigtig god idé, i stedet for at smide det ud/ eller selvfølgelig donere det, så tage det med og bytte det til noget andet andre er blevet trætte af. Så det kan jeg kun anbefale. Jeg fik ikke særlig meget selv, men jeg kom af med meget af mit eget, så det blev min kæreste rigtig glad for. Men jeg havde en rigtig god og hyggelig aften og jeg kan ikke vente til den næste byttedag.


Det er et billede jeg har fundet på nettet.

1 kommentar:

  1. Tøjbytning er bare kanon. Vi har også gjort det en del i min vennekreds :)

    SvarSlet

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!