fredag den 8. oktober 2010

weekenden venter

Så er det weekend!!! woop woop..
I aften er det tid til 4 stjerners middag hos min veninde Sofie. Jeg ved ikke hvad hun har fundet på af retter, men jeg glæder mig utrolig meget til at komme på besøg!! Gad vide hvilken underholdning hun har tænkt sig at lave ;) hehe
Ja det kan kun blive en god aften, sammen med dem jeg holder meget af :)
Nu skal jeg bare lige til træning inden det hele går løs!!
I morgen skal jeg spille kamp og om aftenen, der ved jeg endnu ikke hvad jeg skal.. Jeg kunne godt bruge en god omgang slapafning (et nyt opfundet od)
Søndag er også åben, men skal lave lidt arbejde... men en dejlig spændende weekend går i møde..
God weekend til alle ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!