torsdag den 14. oktober 2010

Vi er gået videre til 1/8 finalen i CL


Her er der lidt billeder fra igår.. Som i kan se på nr 2 billede, så tabte vi desværre 0-1, men da vi vandt 2-1 i Polen er vi gået videre til 1/8 finalen.. I dag rejser vores træner til England, for at se vores kommende modstandere spille mod hinanden og det er Everton mod et ungarnsk hold. Den første kamp de spillede i Ungarn endte 0-0, så det bliver en spændende kamp og jeg glæder mig til at se, hvem vi skal møde.
Det var en kæmpe oplevelse at spille på stadion igår. Der var 643 tilskuere.. Det er ikke helt det samme, som når herrerne spiller, men det var ret sjovt alligevel.. Vi klædte om det samme sted, som SAS liga spillerene og de har bare et kæmpe omklædningsrum og baderum med boblebad der har tv.. Jeg havde taget et billede, men kan ikke indsætte det.. jeg ved ikke hvorfor??
Men det var en mega fed oplevelse ;)

5 kommentarer:

  1. Fedt at I gik videre, men ærgerligt at I tabte...
    Kan godt forestille mig, at det må have været en fed oplevelse! :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det var en rigtig fed oplevelse at være med til CL og glæder mig til at se hvem vi skal møde næste gang!!

    SvarSlet
  4. Hej.

    Fedt med en fodboldspillende kvinde, nu måtte jeg da lige kigge forbi, nu da du var så sød at smide en kommentar over hos mig :)

    SvarSlet

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!