torsdag den 7. oktober 2010

Travlt kender i det?


Kender i det, at man har så travlt, at man bare løber fra det ene sted til det andet. Jeg har 20 tanker i hovedet på en gang, som jeg også lige skal huske. Jeg har allermest lyst til at lægge mig ned på sofaen, og sige jeg har ikke nogen planer, jeg skal bare slappe af ;) Men det bliver først i uge 42 jeg kan det.. Der er laaang tid til. Jeg føler mig presset og kan ikke rigtig magte noget. Der bliver spurgt om jeg kan det eller lige gør det, og jeg kan ikke overskue at tage stilling til det, for der er ikke lige plads til det oppe i mit hoved, hvor der jo er 20 andre tanker der mener at de skal være.
Puha jeg får helt pres af at skrive det.. Men det kan også bare være min travle hverdag, der lige er blevet lidt ekstra stram i denne periode ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!