torsdag den 28. oktober 2010

Nokia N8


Så er den her den nye Nokia N8!! Den har 12 mgp kamera og tager HD video (HDMI).. Så fedt. Jeg har lige bestilt den, for sådan en må jeg eje.. Jeg har haft den samme mobil i 2 år nu og det er rigtig lang tid i forhold til mig og mobiltelefoner. Jeg elsker at købe ny mobil, og det skal være det nyeste og bedste på markedet. Jeg købte faktisk den første Iphone inden den kom til Danmark. Jeg er også skrevet op til den hvide Iphone 4, men jeg var ærligtalt ikke så vil med den første Iphone jeg havde, så jeg vil give Nokia N8 et forsøg. Jeg glæder mig så meget til den kommer i butikkerne, og det skulle den gøre i næste uge, så jeg kan næsten ikke vente.
Skriver om den, når jeg har fået den ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!