søndag den 10. oktober 2010

My Fatboy ;)



Her er så min skønne fatboy.. Det er en rigtig putte pude og man kan ligge eller sidde på den! Man kan også blogge på den, hvis det er det, man har lyst til, som man kan se på det første billede ;)
Jeg har skrevet tidligere, at det var Martin, der gerne ville have en Fatboy, og så så jeg mit snit til at få sofaen for mig selv.. men efter den er kommet og jeg har prøvet den, så tror jeg, at vi bliver nød til at dele ;)

Here is my beautiful fatboy .. It is a real snuggle pillow and you can lie or sit on it! You can also blog on it if  you want, as you can see in the first picture;)I've written earlier that it was Martin who wanted a Fatboy, and then I saw my chance to get the sofa for myself .. but after it has come and I've tried it, I think we'll need to share

1 kommentar:

  1. Her i huset er det hunden, der har en Fatboy og hun ligner bestemt ikke en der vil dele :-)

    SvarSlet

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!