onsdag den 20. oktober 2010

Massage kom til mig!!

jeg er så øm i nakken og  i skulder.. Jeg har haft det i to uger og jeg kan simpelthen ikke få det væk. Det er egentlig lidt dumt, for jeg har en far der er massør, men jeg har bare ikke haft tid til at besøge ham.. For dårligt, jeg ved det godt!

Jeg kunne så godt bruge et spaophold eller bare en omgang massage + velvære spa. ja ok det hele ;) Men nu skal jeg jo i sommerhus og så må jeg se om jeg kan få kæresten til at være massør indtil jeg får booket en tid, eller bare besøger min far, som er verdensmester i at  få skader, ømhed og andre besværligheder væk.
Idag har jeg hygget med min søster. i tog på Jensens bøfhus på Vesterbrogade. De er vores ynglings frokostbøfhus ;) Vi kan godt lide at få frokostbøf, da det smager utrolig godt, og så er den næsten billegere end hvis man tager på café..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!