søndag den 26. september 2010

Veninde hygge lørdag aften.

Lørdag aften helt for mig selv aaarh.. Min kæreste skulle ud og spise og bowle med nogle af gutterne, så lejligheden var min. Jeg ville bare slappe af, da jeg er lidt i søvn underskud efter Polen turen.
Min veninde Sofie, skulle heller ike lave noget i går, så vi aftalte at "ikke lave noget sammen" det er altid lidt mere hyggeligt, når man er to ;)
Vi havde aftalt at jeg handlede ind til boller i karry og så ville hun lave det.. god deal synes jeg ;)
Bagefter ville vi se en film der hed Edge of darkness med Mel Gibson.

Her er den færdige udgave af hjemmelavet boller i karry. Det ser lidt klamt ud på billedet, men det smagte så godt!!

Til dessert havde jeg købt en skovbærtærte, og den smagte rigtig godt med vaniljeis. Vi fik i hvert fald spist næsten halvdelen af den ;)
Vi lejede Edge og darkness via min digitalboks. Den var faktisk meget god, jeg kan rigtig godt lide thriller, så det var super. Min digitalboks fra yousee drillede lidt, så vi måtte se starten to gange, lidt nederen, men vi snakkede i mens vi så starten anden gang, s det var fint nok. Jeg elsker slap af lørdage, hvor man bare rå hygger.. Flere af dem tak!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!