søndag den 5. september 2010

Travl søndag ;)



Idag skal jeg lave en masse ting. Jeg starter med at spise bruch på Café Emil i Valby sammen med mine gode veninde Anette Ancker, som jeg også spiller fodbold med. Bagefter skal vi suse lidt rundt i spinderiet og se om der er noget spændende, der er nemlig søndagsåbent. Hvis jeg køber noget, så viser/skriver jeg om det senere. Dette billede er fra Kos i sommers, hvor vi var en uge på Kos sammen.

Idag skal jeg ud og se Taastrup FC spille kamp kl 13. Taastrup FC er mit gamle fodboldhold, hvor jeg har spillet fodbold i mange år. Jeg var med til at spille i serie 2 og føre holdet til 1 division. Jeg har mange gode venner på holdet stadigvæk og glæder mig til at se dem spille idag. Dette er et gammelt billede, hvor jeg står i midten.
Senere idag skal jeg ud og se mit eget hold Brøndby IF spille kamp i skovlunde kl 17. Jeg er ikke selv udtaget til kampen desværre, så jeg spilede for andet holdet igår. Jeg spillede midtermidt hele kampen og scorede også, men vi tabte desværre 2-1.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!