mandag den 27. september 2010

travl mandag med test og hygge.

Nogle kan ikke lide mandag, men eftersom jeg kun har tre timer på work, er det min ynglings dag ;)
Jeg fik fri kl 10.30 idag og så skulle jeg bare lige gøre klar til skolefodbold og skrive vikar seddel til i morgen, da jeg skal på et DSA kursus. Efter det kørte jeg forbi sjælør kebab og købte en durum. De har bare den bedste durum.
kl 13.30 skulle jeg hen til Bispebjerg hospital, for at få taget prøver af mine lunger. Jeg fik taget en mannitol test og fik af vide at den var positiv for astma, så næste gang skal jeg snakke med lægen om, hvad der skal gøres. Jeg skulle suge en masse sukkermonokyler og så puste, det var ubehageligt, da mine luftveje brokkede sig, så jeg hostede og kunne ikke tale eller få vejret. Jeg glæder mig til at få gjort noget ved det.
Om lidt skal jeg til træning, og så finder jeg ud af, om jeg skal spille pokalkamp i morgen mod OB.
Jeg glæder mig til efter træning, for der skal jeg hen og besøge min veninde, som lige har købt et kolonihavehus i Brøndby. Hun bor på Nørrebro, så hun ville gerne have et kolonihavehus.. Det bliver spændende at se.. Ja jeg har da egentlig en travl mandag men jeg skal jo heller ikke kede mig ;) fortsat god mandag yall!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!