søndag den 19. september 2010

Søndag på farten

Ærgerlig nederlag i dag i Hjørring.
Vi tabte 2-1 til Fortuna Hørring desværre ;( Det var meget nice at flyve frem og tilbage, men det hjalp desværre ikke på banen. Vi havde det meste af spillet, men Fortuna var bare mere effektive end os. Så vi må vinder over dem på hjemmebane.

I morgen går turen til Polen, hvor vi skal spille en Champions League kamp mod et polsk hold. Vi skal køre i bus derhen. jeg glæder mig meget, det er ikke mange der for lov til at prøve at være med til en Champions League kamp. Jeg pakker i morgen, for jeg er helt smadret efter en dag på farten og nyder at hygge sammen med min dejlige kæreste.

Her sidder jeg i bussen fra Aalborg til Hjørring. Det er den samme bus vi skal køre i til Polen i morgen aften. Jeg sidder i vores paradedragt fra adidas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!