søndag den 26. september 2010

Sidney Lee på camping

BANDANAS. Hvorfor Sidney Lee har opnået en så central plads i danske medier, står stadig hen i det uvisse. Det er i alle fald hverken på grund af sine akademiske evner eller sit vindende væsen. Manden har lige så meget personlighed som en Ikea-reol. - Foto: Krestine Havemann
»Hvordan pokker kan Sidney Lees venner holde ham ud«, spørger Politikens tv-redaktør.

POLITIKEN SYNES
Politiken synes






http://politiken.dk/kultur/tvogradio/1064461/anmeldelse-sidney-lees-campingtur-er-skod-tv-af-vaerste-slags/

haha jeg fandt dette på politikens hjemmeside. Jeg er helt enig med Politiken, men jeg må da indrømme at jeg bliver underholdt, når jeg ser serier med Sidney Lee i, om det så er i single liv eller dagens mand eller nu camping livet. Jeg kan bare ikke lade være med at grine, når Sidney har fået sit eget tv show?? hvad sker der for det? Når man så ser programmet rigtig efter, så er det en tro kopi er Paris Hilton reality serie med Nicole Richie. De skal bo hos fremmede mennesker og hjælpe til og prøve at have en "normal tilværelse" Så Sidney kom igen!!!
Men som sagt, jeg kommer nok til at se hans serie igen i næste uge :s 
-Marie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!