lørdag den 18. september 2010

Lørdag ja tak ;)

Jeg eeelsker lørdag, for så har man stadig søndagen tilbage inden man skal tilbage til den virkelige verden ;)
denne lørdag bliver aktiv woop woop. Jeg skal først ud og spise lidt frokost i city 2 med en veninde. Bagefter skal jeg ud og se Taastrup FC spille kamp på hjemmebane mod Vorup. Taastrup er stor favorit med odds 1.05-14.00 til Vorup. Gad vide om Tavlo kan score igen idag??
Så skal jeg hjem til Nielsen om aftenen til noget festivas, hvor vi skal hygge, snakke og spise ;) Jeg har ikke set Nielsen og Ninna i lang tid, så det bliver rigtig hyggeligt at se dem i aften.
I morgen skal jeg selv spille mod Fortuna Hjørring og jeg glæder mig meget. Det er en top kamp, og det bliver spændende. Jeg håber vi trækker det længste strå. Vi skal allerede mødes kl 8.15 i lufthavnen, da vi skal flyve til Aalborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!