onsdag den 29. september 2010

kolonihave hygge og overraskelse på arbejdet

fantastisk mandag og overraskende onsdag ;)
Det var så hyggeligt hos min veninde i mandags.. Hun har jo lige købt et kolonihavehus Brøndby og det er bare sådan et fint hun. Jeg blev hentet efter træning, da jeg havde låst mig selv ude af lejligheden, så jeg havde ikke mine nøgler til min bil :(
Men hun kom og hentede mig og så kørte hun hen til det lille kolonisamfund. Jeg blev forelsket med det samme, de små huse, stier, rosenbed og blomster var bare så charmerende. Det må være fantastisk at have et kolonihavehus/fristed, når det er sommer, men vi har ikke tid til at have et lige pt, da vi har så meget sport og andre ting, som fylder meget og så ingen penge, men det er en mindre detalje ;)
haha der skete noget sjovt idag på arbejdet. jJeg blev ringet op af et tv program, som ville interviewe mig og se om jeg/passede til deres show.. Jeg skriver senere hvad det var for et program, men gæt en gang:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kan nu skrive en kommentar ;) man behøver ikke at være bruger!